Cumhurbaşkanı Erdoğan, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, şu ifadelere yer verdi:
“FIBA Kadınlar Avrupa Ligi Şampiyonu olan Fenerbahçe Opet Kadın Basketbol Takımı’nı canıgönülden tebrik ediyor, tüm Fenerbahçe camiasını 3’üncü kez elde edilen bu tarihi başarı nedeniyle kutluyorum.”
GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026GÜNDEM
18 Haziran 2026